فائزون | کلمات کلیدی
نتیجه جستجوی کلیدواژه:انقلاب اسلامی
فائزون

دفاع مقدس مدرسه‌ای پر محتوا از ایثار، عشق و شجاعت است

مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دفاع مقدس مدرسه‌ای پر محتوا از هرآنچه به‌عنوان خصایل نیک و پسندیده یاد می‌شود است.

فائزون

بیداری اسلامی نتیجه تحول عظیم امام راحل بود

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بیداری اسلامی نتیجه تحول عظیمی بود که امام به واسطه پیروزی انقلاب رقم زد.

شفائی

انقلاب اسلامی هویت ایرانی‌اسلامی را به مردم ما برگرداند

فرمانده سپاه سلمان گفت: انقلاب اسلامی هویت ایرانی‌اسلامی را به مردم ما برگرداند و این انقلاب با تمام آرمان‌هایش آمد تا مردم ما هم به دنیای خود برسند، هم در مسیر آخرت خود حرکت کنند.

فائزون

کودتای سوم اسفند؛ توطئه امپراطوری در قامت جمهوری خواهی

کارشناس مسائل سیاسی گفت: صد سال پیش در چنین روزی، سوم اسفند ۱۲۹۹ ش، کودتایی در ایران رخ داد که تاریخ دهه‌های بعد این کشور را تعیین کرد.

رهبری

خودباوری و استقلال، مهمترین رهاورد انقلاب اسلامی است/واردات کالاهای بی ارزش بزرگتریـن خیانـت رژیـم پهلـوی بـه اقتصـاد ایران

مولوی احمد سپاهی، یکی از سران طوایف سیستان وبلوچستان گفت: جنایت‌های رژیم پهلوی در عرصه های مختلف از یاد ملت ایران حذف نمی شود، وارد کردن كالاهای كم ارزشِ غربی ها تنها یکی از بزرگترین خیانـت های این رژیم در حوزه اقتصادی کشور به شمار می رود.

دستاورد

تمامی پیشرفت های کشور به برکت انقلاب اسلامی است/ نجات مسلمانان از یوغ استکبار سیاست اصلی امام راحل

حاج محمدکریم عزیزی با اشاره به اینکه جنایات رژیم پهلوی فراموش نشدنی است، گفت: جمهوري اسلامي در طول بیش از چهار دهه ‏مراحل دشوار و موانع بسياري را پشت سر گذاشته که رهایی از یوغ استعمارگران، خودباوری و خودکفایی، پیشرفت در تمامی حوزه ها تنها بخشی از دستاوردها طی این سال ها است.